NewsApr 8, 2021

Visitation Policy, Effective April 8, 2021

Visiting hours: 10 a.m. – 6 p.m.

Private rooms: Two (2) visitors at a time per patient.

Semi-private rooms: Two (2) visitors at a time per patient.

Visitors will be screened — asked a series of COVID-19 symptom-related questions — by a hospital staff member upon arrival of their first visit under this new policy. They will also receive a self-screening flyer to follow for future visits.

Visitors will be required to sign in to the visitor log, acknowledging staff- or self-screening. A hospital staff member will validate that the visitor has completed screening.

At this time, no eating or drinking in patient rooms or patient care areas is permitted.



Horario de visitas: 10 a.m. - 6 p.m.

Habitaciones privadas: Dos (2) visitantes a la vez por paciente.

Habitaciones semiprivadas: Dos (2) visitantes a la vez por paciente.

En virtud de esta nueva política, un miembro del personal del hospital realizará un examen con una serie de preguntas relacionadas con los síntomas del COVID-19 a la llegada para la primera visita. También recibirán un volante de autodetección para futuras visitas.

Los visitantes deberán registrarse en el registro de visitantes, reconociendo el examen del personal del hospital o la autoexaminación. Un miembro del personal del hospital validará que el visitante ha completado el examen.

En este momento, no se permite comer ni beber en las habitaciones de los pacientes o en las áreas de atención al paciente.